Followers

Thursday, July 15, 2010

TASK 1: PeNGaLAMan DaLAm rEKreaSI

Apabila bercakap tentang rekreasi,banyak pengalaman@ cerita yang boleh dikongsikn bersama....semestinya setiap orang mempunyai bentuk dan cerita tersendiri mengenai pengalaman masing2 dalam sesuatu aktiviti rekreasi yang dilakukan.....kat sini,saya xnk berceriat tentang pengalaman orang,tp nk cerita tentang pengalaman saya sendiri dalam rekreasi....hmm.....pengalaman???mana yer hendak dimulakan...banyak bentuk rekreasi yang sy dah lakukan antaranya aktiviti perkhemahan,berkayak,berbasikal dan juga flying without wings....eh,flying fox la....haha...perkara paling banyak saya buat dalam rekreasi ialah perkhemahan....saya memg minat macam nk gila cmping....dlu msa kat poly sya join JPA...ha,kt c2 la boleh dktakan stp sem sya g cmping....suma ceruk hutan kt kdah dh sya cmping.....msa cmping neh,byak bnda yg dpat kta blajaq...tentang cara hdup berdikari...yelah klau kat umah sumanya mak yg buat kn....msa kt sini saya belajar cara pasang khemah,cara masak menggunakan kayu api,n macam2 lagi....bnda paling best saya pnah wat ialah tawan gunung jerai....daki tangga 1000..yelah,org ckap besa jer kn...tp bg saya x kot...bkan snang nk smp kt pncak 2....n antra brtus org yg ada,6 org jer yg naik smpai ats...sgla cerun n lndai km tmpuh....bla smpai kt ats,wah....damainya!!satu kdah bleh nmpak...haha.....n lpas 2 untuk stiap sem lbh byk la bukit n gunung yg aku tawan.....sumanya msa dlam JPA.....BEST LAAAA........







No comments:

Post a Comment